Dėl sutarčių keitimo - Apie sistemą

« Atgal

Dėl sutarčių keitimo

Svarbi informacija klientams dėl fizinio (popierinio) pristatymo būdo:

  • Vadovaudamiesi Elektroninio pristatymo paslaugų teikimo Nacionalinės elektroninių siuntų pristatymo, naudojant pašto tinklą, informacinės sistemos priemonėmis taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimu Nr. 914, informuojame, kad 2024-09-03 keisis specialiosios sutarties sąlygos.
  • ePristatymas informacinės sistemos tvarkytojas – valstybės įmonė Registrų centras, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2015 m. rugpjūčio 26 d. nutarimo Nr. 914 3 punktu, pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą organizavo procedūras ir sudarė sutartį su laimėtoju – E. siuntų fizinio pristatymo paslaugos teikėju, todėl nuo 2024-09-03 keičiasi elektroninių siuntų fizinio pristatymo paslaugų įkainiai.
  • Elektroninių siuntų fizinio pristatymo paslaugų įkainiai patvirtinti valstybės įmonės Registrų centro Generalinio direktoriaus įsakymu Nr. VE-487 (1.3 E) (paskelbta Teisės aktų registre).
  •  2024-09-03 ePristatymas IS bus pateiktos patvirtinimui (užsakymui) naujosios specialiosios sutarties sąlygos, o galiojančios specialiosios sutarties sąlygos bus nutrauktos automatiškai. Nuo 2024-09-03 prisijungus prie ePristatymas.lt portalo, skyriuje E. dėžutės sutartys bus matomos, prieinamos naujos specialiosios sutarties sąlygos, kurių pavadinimas „Specialiosios sutarties sąlygos, kai mokama po paslaugų suteikimo, nuo 2024-09-03" arba „Specialiosios sutarties sąlygos, kai mokama prieš suteikiant paslaugas, nuo 2024-09-03". Kaip pasitvirtinti  - rasite čia.

SVARBU: Klientai, kurie ePristatymo paslaugomis naudojasi per integruotas DVS ir kt. sistemas 2024-09-03 ePristatymas.lt portale e. dėžutėje privalo patvirtinti specialiąsias sutarties sąlygas, kurių pavadinimas „Specialiosios sutarties sąlygos, kai mokama po paslaugų suteikimo, nuo 2024-09-03" (jei tai nebus atlikta – integracija neveiks).  


E. pristatymas suteikia galimybę elektroniniu būdu siųsti dokumentus fiziniams, juridiniams asmenims ir valstybės institucijoms.

E. pristatymo paslauga užtikrina siunčiamų elektroninių dokumentų ir pranešimų originalumo patvirtinimą, saugumą bei tikslų kiekvieno etapo statuso fiksavimą.

E. pristatymo sistemos privalumai:

  • Dokumentus, pažymas ir kt. galite pateikti bei gauti neišeidami iš namų ar biuro.
  • Duomenys apskaitomi realiu laiku, todėl pateikiami ypač greitai.
  • Duomenys šifruojami, todėl perduodami ir saugomi saugiai.
  • Galime siųsti el. parašu patvirtintus dokumentus.
  • Sistema leidžia gavėjams ženkliai sumažinti nepristatytų laiškų skaičių.
  • Prie sistemos gali prisijungti visos institucijos, verslo įmonės ir gyventojai.

E. pristatymo sistemos vedlį, naudojimo instrukcijas ir kitą naudingą informaciją rasite čia.  

E. pristatymo sistemos savininkas ir valdytojas yra LR Susisiekimo ministerija.

E. pristatymo sistemos nuostatai, taisyklės, sutartissutarties specialiosios sąlygosasmens duomenų apsauga.